Is jouw expertise zichtbaar in social media? Twitter, Facebook en Linkedin zijn ideale platformen om je kennis te delen. Wij helpen je communiceren als autoriteit met je doelgroep. Social media helpen je expertise online zichtbaar te maken. Door de dialoog aan te gaan kun je positief bijdragen aan je imago als autoriteit op een bepaald vakgebied.
De grootste valkuil bij social media als Facebook, Twitter en Linkedin is: zenden, zenden, zenden. Het 'social' in 'social media' slaat op: de dialoog aangaan. Je mag er van uit gaan dat je volgers, fans en likers reageren, vragen stellen, kritisch zijn, etc. Het is immers niet 'jouw' platform.
Door de juiste platformen te kiezen kun je zijn waar je doelgroep is. Zit deze vooral op Facebook? Creëer dan een Facebook-pagina. Op het meer zakelijk Linkedin? Ga dan in gesprek in Linkedin-groepen die over jouw vakgebied gaan. Je imago als autoriteit wordt op deze manier zichtbaar.
Je kennis, blogs, nieuwsberichten, etc. kunnen via social media makkelijk verspreid worden. Dat kan door je bezoekers, maar kan ook zelf gedaan worden in bijdragen op de diverse media.